fbpx
მენიუ
ტესტი: რამდენად ხარ დაცული ინტერნეტ სივრცეში?!

ყველაფერთან ერთად 2020 წელს ბიზნესის ერთ-ერთი გამოწვევა კიბერუსაფრთხოებაც გახდა. კომპანიები დიდ რესურსს ხარჯავენ კიბერშეტევების თავიდან ასაცილებლად, რისთვისაც ნერგავენ სხვადასხვა ტექნიკური კონტროლის მექანიზმებსა თუ სტანდარტებს. თუმცა, როგორც ამბობენ ორგანიზაციაში კიბერუსაფრთხოების კუთხით ყველაზე სუსტი რგოლი არა ტექნიკა და პროგრამული უზრუნველყოფები, არამედ თავად ადამიანია.

კომპანიების მიერ განხორციელებული ინვესტიცია უშედეგო იქნება, თუ ორგანიზაციის თანამშრომლები არ იზიარებენ კიბერჰიგიენის კულტურას. იმისათვის, რომ ორგანიზაციაში არსებობდეს კიბერჰიგინა, პირველ რიგში  საჭიროა თითოეულ თანამშრომელს ესმოდეს კიბერ რისკების მნიშვნელობა და მისგან გამოწვეული საფრთხეები. ასევე, კარგად ჰქონდეს გააზრებული პირადი თუ კორპორატიული ინფორმაციის დაცულობის მნიშვნელობა.

საფრთხეს შეიძლება ყველა მხრიდან ველოდოთ, იქნება ეს ელ.ფოსტა, სოციალური ქსელი, მობილური აპლიკაციები თუ არასანდო ვებ გვერდები. ჰაკერები „ხაფანგს“ ყველაზე ხშირად, სწორედ ამ ვექტორებიდან გვიგებენ ხოლმე. იმისათვის, რომ გაიგოთ რამდენად სწორად და ფრთხილად მუშაობთ, რამდენად გაქვთ კიბერჰიგიენის კულტურა პირად თუ სამუშაო სივრცეში, შესაძლებლობას გაძლევთ გააკეთოთ მარტივი ტესტი  😊 👇

714

რამდენად ხარ დაცული ინტერნეტ სივრცეში?!

1 / 6

პირად კომპიუტერზე ან სოციალურ ქსელში პაროლის დაყენებისას, რომელს აირჩევდი 

2 / 6

რას ფიქრობთ, პირადი ფაილების დასაცავად რომელი ხერხი აჯობებს?

3 / 6

თუ სმარტფონზე აპლიკაციის დაინტალირება გინდათ, მაშინ თქვენ : 

 

4 / 6

დაცვის რომელ მეთოდს დააყენებდით სმარტფონზე? 

5 / 6

რა სიხშირით ცვლით ხოლმე პაროლებს? 

6 / 6

თქვენი აზრით, რომელია თქვენი პერსონალური ინფორმაცია?

Your score is

0%

ნახე მსგავსი სტატიები
პერსონალურ მონაცემთა დაცვის მნიშვნელობა სამედიცინო სექტორში

პერსონალურ მონაცემთა დაცვის მნიშვნელობა სამედიცინო სექტორში

ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად სენსიტიურ მონაცემთა უსაფრთხოება კიდევ უფრო დიდ გამოწვევად იქცა ჯანდაცვის სექტორში. პაციენტების პირად და ჯანმრთელობის შესახებ ჩანაწერებზე არაავტორიზებული წვდომა დიდი რისკის ქვეშ აყენებს კლინიკებს. სწორედ ამიტომ, სამედიცინო სექტორში მონაცემთა კონფიდენციალურობა ერთ-ერთ პრიორიტეტად იქცა, განსაკუთრებით პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ კანონის გამკაცრების შემდეგ. ბლოგში ვისაუბრებთ...
2 მაისი
BDO Digital-ისა და მაგნიტის მასშტაბური კოლაბორაცია

BDO Digital-ისა და მაგნიტის მასშტაბური კოლაბორაცია

პროცესების გაციფრულებით სუპერმარკეტების ქსელი მაგნიტი განვითარების ახალ ეტაპზე გადადის ქსელური სუპერმარკეტების ავტომატიზაცია ქართულ ბაზარზე სულ უფრო მასშტაბურ სახეს იძენს. BDO Digital-მა ERP სისტემის დანერგვა სუპერმარკეტების ქსელ მაგნიტში დაიწყო, რაც კომპანიის მხრიდან ოპერაციების ეფექტურობისა და განვითარებისკენ გადადგმული უმნიშვნელოვანესი სტრატეგიული ნაბიჯია. მაგნიტი ბაზარზე ერთ-ერთი უმსხვილესი მოთამაშეა, ის 350-ზე მეტი ფილიალით...
27 მარტი
მიწოდების ჯაჭვის ავტომატიზაცია საცალო ბიზნესში

მიწოდების ჯაჭვის ავტომატიზაცია საცალო ბიზნესში

მიწოდების ჯაჭვის ავტომატიზაცია სრულიად გარდაქმნის რითეილერების ბიზნეს ოპერაციებსა და მომხმარებლებთან ინტერაქციის პროცესს. საცალო ბიზნესის ციფრული ტრანსფორმაცია ერთის მხრივ, პროცესების ეფექტურობას და ოპერაციების გამარტივებას, მეორე მხრივ კი თანამშრომლებისა და მომხმარებლებისთვის დამატებით ღირებულების შექმნას გულისხმობს. სხვადასხვა პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელიც საწყობის, დისტრიბუციის, მერჩენდაიზინგის, შესყიდვებისა და გაყიდვების სრული ციკლის...
14 მარტი
ინფოგრაფიკი – ახალი კანონი პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ

ინფოგრაფიკი – ახალი კანონი პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ

პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ ახალი კანონის ამოქმედებამდე სულ უფრო ცოტა დრო რჩება. შეგახსენებთ, რომ 2024 წლის 1 მარტიდან ძალაში შედის განახლებული კანონი პერსონალური მონაცემების შესახებ. კანონი ვრცელდება ყველა ბიზნეს სუბიექტზე, რომელიც ჩართულია დიდი მოცულობის პირადი ინფორმაციის მოპოვებაში, შენახვასა და დამუშავებაში. დამატებით ვალდებულებებს შორის მნიშვნელოვან სიახლეს...
21 თებერვალი