მიწოდების ჯაჭვის ავტომატიზაცია სრულიად გარდაქმნის რითეილერების ბიზნეს ოპერაციებსა და მომხმარებლებთან ინტერაქციის პროცესს. საცალო ბიზნესის ციფრული ტრანსფორმაცია ერთის მხრივ, პროცესების ეფექტურობას და ოპერაციების გამარტივებას, მეორე მხრივ კი თანამშრომლებისა და მომხმარებლებისთვის დამატებით ღირებულების შექმნას გულისხმობს. სხვადასხვა პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელიც საწყობის, დისტრიბუციის, მერჩენდაიზინგის, შესყიდვებისა და გაყიდვების სრული ციკლის დიჯიტალიზაციას უზრუნველყოფს, საცალო ვაჭრობის ბაზარზე კომპანიებს არაერთ შესაძლებლობას უხსნის. ამ გზით, მათ შეუძლიათ შეამცირონ თითოეულ ოპერაციაზე დახარჯული დრო, ოპტიმალურად გაანაწილონ რესურსები, თავიდან აირიდონ მექანიკური შეცდომები, მართონ პროდუქცია და ასორტიმენტი და, რაც მთავარია, გაზარდონ შემოსავალი.
ინფოგრაფიკში მიმოვიხილავთ მიწოდების ჯაჭვში არსებული ოთხი ძირითადი კომპონენტის გაციფრულებისთვის საჭირო ხელსაწყოებს (WMS, TMS, ABM Shelf, 1C ERP) და მათ გავლენას კომპანიის ძირითად საქმიანობაზე
მიიღეთ დეტალური ინფორმაცია თითოეული სოფტის შესახებ: